نوشــــــــــــته های پیــــــشین مــــــــــــــرا می توانید اینـــــــــــــــــــــــــــــــــــــجا بــــــــــــخوانید

۱۳۸۹ آبان ۲۷, پنجشنبه

ایران بهشت بی قانون ها

ايران براي خيلي ها بهشته .شعار شون هم اينه :هميشه حق بامشتريه .اما كيه كه حق مشتري رو ادا كنه . جان من بگو.جرئت داري به بقالي بگو چرا ماستت ترشه ؟گردو هاي مغازه ات كهنه و تلخه ؛اي سبزي فروش از 1200گرم اسفناج فقط 150گرمش خوراكي بود؟
ايران فقط براي اونا يي جهنمه كه مي خوان سالم و بدون كلك و دروغ و دغل و ريا زندگي كنند.وگرنه چرا كوچ اجباري به قول فيلم ارتفاع پست.
مثل دو روز قبل از عيد قربان .من از شدت سر درد نمي تونستم برم اداره .گفتم تعطيلات نزديكه.به اندازه كافي مي تونم استراحت كنم.
رفتم. همه هم فهميدند كه سرم درد ميكنه مثل خيلي وقتاي ديگه گفتند برو دكتر حتما"دوباره فشارت رفته بالا .گفتم نه صبح فشارمو گرفتم خوب بود .
ولي ديدم دو تا از خانم هاي ديگه به مشكل من دچار شدند ورفتند دكتر .ظاهرشون چيزي نشون نمي داد.حتي با يكي كه ناهار مي خوردم مشكلي نداشت ولي گفت نمي دوني چقدر حالم بده.به روم نياوردم.فرداش ديدم  تا 9 هيچكدوم نيومدند. پندار نيك به من نهیب زد که به این چیزا فکر نکنم. ولي كرداراينها كه نيك نشون نداد.فكر كردم پيشداوري نكنم ولي اونا نگذاشتن.نیومدند و استعلاجی رو چسبوندند به عید قربان .
از طرفی دوستان به مهربون همسر گفته بودند مسافرت ميخواين برين ما دكتر آشنا داريم  واسه بچه ها برای پنج شنبه استعلاجي ميگيريم.اون هم گفته بود دوست نداريم يه دروغ نامه بديم دست بچه ها ببرن مدرسه و دروغ گويي رو ياد بگيرن.معلم پسر كوچيكه از قبل گفته بود نكنه كسي پنج شنبه نياد درس مهم ميخوام بدم.زنگ بزنم بگم عقل كل نميشه توي اين 5/1 هفته اي كه در پيش داري درس مهم تو بدي .اين همه قبل عيد بعد عيد ،قبل امتحانات خرداد تعطيل ميكنين ؛درس مهم ندارين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟يعني چي ؟( ايران بهشت بي قانون هاست).به مهربان همسر گفتم اگه بخوايم بريم مسافرت من با مدرسه پسرك صحبت ميكنم شما هم با مدرسه پسرو .اشكال نداره با اطمينان بايد بگم كه چهار تا حرف مفت به ما ميزنند و كلي خجالتمون ميدن عوضش بقول خودت دروغ نامه دستشون نمي ديم اين تصميم ما بود ولي از اونجاييكه خدا بنده هاشو دوست داره آخ اگه بدونين چه ذوقي كردم كه دولت بين تعطيلي رو تعطيل اعلام كرد.فقط بخاطر معلم پسرك كه درس مهمش موند براي بعد.يعني فكر مي كرد مردم زندگي شونو بخاطر درسي كه خودش فكر ميكنه مهمه تعطيل مي كردند؟الله و اعلم!البته گاهي ...نه ..بيشتر وقتها مجبوريم از ترفندهاشون حساب ببريم.كه نمره انضباط   بچه مونو كم نكنند .كه نمره درسي شونو كم نكنند.
كه وقتي تو كلاس كم كاري مي كنند و كلاس فوق العاده مي زارند بايد پولشو مستقيم به معلم بديم به مدير نبايد اين پولو داد كه به قول خودشون نمره آخرسالشو اونا بايد بدن و  ... خسته ام از اين نامرادي ها خسته ام. پست بعدي خيلي مفصله.

هیچ نظری موجود نیست:

همسفران کانادا