نوشــــــــــــته های پیــــــشین مــــــــــــــرا می توانید اینـــــــــــــــــــــــــــــــــــــجا بــــــــــــخوانید

۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

یه کار جدید

سلام بچه ها

امروز یه تصمیمی گرفتم و می خوام عملی اش کنم .اصلا"من همینجوریم .یه روز تصمیم میگیرم و از همون روز بنای اونو میزارم .می خوام کاری رو شروع کنم که اونور آب هم به دردم بخوره .
فکر می کنین می خوام  چیکار کنم؟
اصلا"نرید تو فاز اونایی که ازم میدونین.
یه کار جدید و نون آبداره .
روزگاره دیگه! فکر کردم: هرچیزی خار آید      روزی به کار آید.
می خوام یه کار جدیدی رو تجربه کنم.
برام انرژی مثبت بفرسیتید.
شایدم از بس انتظار کشیدیم دیوونه شدیم.....نه ببخشید دیوونه شدم.
اشکال نداره یه کار دیگه آدم بلد باشه مگه ضرر می کنه !؟ نه والا.
به امید موفقیت های روز افزون همه تان.

۱۵ نظر:

بانوي شيراز گفت...

حالا نيوشا جان چرا نميگي اون كار چه كاريه؟ ترسيدي از روش كپي برداري كينيم. اي شيطون

صحرا گفت...

سلام نیوشا جان
خیلی مشکوک می زنی ها
امیدوارم موفق باشی خانومی

صحرا گفت...

سلام نیوشا جان
خیلی مشکوک می زنی ها
امیدوارم موفق باشی خانومی

اعظم گفت...

به به به به نیوشای کار آفرین خودم کاش میگفتی چیکار می خوای بکنی شاید میتونستیم کمکت کنیم.
اگه ما هم به درد میخوردیم بگو . کارگری بلدیما.
دوستت دارم

پریا گفت...

خوشحالم که مثل همیشه فعال و سرحال هستید . در پناه خدا و موفق باشید .

محبوبه گفت...

چه کاری شیطون بلا....باز تو نتونستی دو روز آروم بشینی؟ بابا یه کم بخور و بخواب هم تمرین کن ....شاید خوشت اومد.....

اعظم گفت...

کنجکاو شدم ببینم بالاخره نوشتی قراره چی کار کنی دیدم چیزی ننوشتی. من که بد جور منتظرم.
دوستت دارم

نیوشا گفت...

خدمت جیگر طلاهای خودم عارضم : باید بگم که فعلا موضوع سکرته! ولی انور آب ایشالله می فهمین.
البته خوشکلای من هنوز اتفاقی نیفتاده فعلا"تحیقاتمو کامل کردم اما یه ذره وقت گیره و تواین شرایط من که واقفین ترجیح اجراشو شروع نکنم و بزارمش برای بعد.
ممنونم به من سر زدین.

نیوشا گفت...

ببخشین نفتی نت من باعث شد هی کلیک کنم که اینجوری یه دفعه منو غافل گیر کنه.با عرض یک دنیا معذرت
دوستون دارم دوستان نازنینم.

داد گفت...

درود به خانم نیوشا
.
نفتی نت اسم جدیدی بود/بعد از اینتر نت/فیلترنت/شیلتر نت/ حالاهم نفتی نت/خوش به حال فرهنگستان با این ملت آگاه و واژه ساز!!!

نیوشا گفت...

ممنون آقای معشوری از تشویق تون.
آدم نمی دونه این تراوشات ذهنی رو چه جوری کنترل کنه.
میگن آدم در گرفتاری ها مکتشف و مبدع می شه.
نفتی نت من هم از همین گرفتار شدنها سرچشمه گرفته.

نیوشا گفت...

بانوی گل شیرازم اتفاقا"کپی برداری دسته جمعی خیلی هم بهتره هم باحاله هم مثمر ثمرتر.حتما"بهت پیشنهاد همکاری میدم .مامان گلی ات خوبه!؟ببوسش جای من.
صحرا جون از روراستی زیاد خیلی رو دست خوردم گفتم یه کم همسکرت باشیم بد نیست.دوست دارم.
اعظم جون هرچه هم کارآفرین باشم به وسعت شما نمی شه.گارگر چیه عزیزم تو قلبم جاداری.هرچه در بضاعت منه با دوستام شریکم.راستی زیاد منتظر نشو بعدا"میگم .بععععععععدا".
محبوبه جون منو که خوب شناختی مطمئن باش از خواب و خوراکم نمی زنم.غصه نخور و نگران نباش عزززززززیزم.

اعظم گفت...

سلام گلم دوستت دارم. جواب joboffer etچی شد.مواظب خودت باش. من که بد جوری فضولیم گل کرده نیوشا جان.

اعظم گفت...

نیوشا جان دنباله کاه رفتیا ÷یدات نیست. هر جا هستی شاد باشی گلم

نیوشا گفت...

اعظم جون فعلا"دست به حنا موندم که جواب آنالیز اعداد و ارقام پایان نامه ام بیاد.

همسفران کانادا