نوشــــــــــــته های پیــــــشین مــــــــــــــرا می توانید اینـــــــــــــــــــــــــــــــــــــجا بــــــــــــخوانید

۱۳۸۹ بهمن ۲, شنبه

ترسناک ترین امتحان

چطوری بگم !؟
انگار آدم هرچی بیشتر میدونه بیشتر هم می ترسه .
147 واحد در طول کارشناسی ام  که 20سال پیش بود  گذروندم.سه ترم هم این جدیدا تو ارشد گذروندم .یه اجرای سنگین رو هم پشت سر گذاشتم و تموم شد.اما اینقدر نگران نبودم.
الغرض!فردا آخرین واحد ارشد اونم یه پیشنیاز به نام اصول باغبانی که چقدر دوسش دارم و چه ارادتی و چقدر از خوندنش لذت می برم !؟!؟!؟!؟منو ترسونده .چرا؟نمی دونم شاید به نوعی خداحافظی از درس و مدرسه ست !شاید یه جور بستن دفتر خاطراته !یا شاید جدایی از سربه زیری  در کار خود داشتنه !
نه اینکه گمان کنین که دیگه برنامه ندارم ها!نه هنوز خوان هفتم (دفاع از پایان نامه) مونده .تازه کلی برنامه های خرد و ریز و آموزش های متفرقه زندگی و علایق شخصی مونده .اگه عمری  باشه ایشالله ادامه میدم .
ولی این اصول باغبانی جیگر طلا یه نوع خدا حافظی محسوب میشه دلم می خواد بهترین نمره عمرم رو بگیرم .چون خیلی دوسش دارم.
برام دعا کنین  تا خاطره خوب دوران کارشناسی ارشدم با این واحد درسی شیرین بشه .
به قول آقا رضا سانشاینی :
                                         دوستون دارم و بهتون فکر می کنم.

۸ نظر:

صحرا گفت...

سلام نیوشا جان
امیدوارم امتحانت را خیلی خوب بدی ...

گیله مرد گفت...

سلام
.
برات دعا می کنم بشی بیست و یک....
.
خوووووووووووووووووووبه؟!

فكرآزاد گفت...

مطمئنا نمره خوبي مي گيريد. ولي هميشه آخرين امتحان، نوستالژي درس و كلاس را مي ريزد توي تن و جان آدم.

اعظم گفت...

سلام گلم قشنگم
نه بابا از این به بعد بیشتر کار داری. باغبانی در خاک کانادا به این راحتیا نیست که. وای چقدر خوشمزه است اون سیبایی که تو باغ نیوشا به عمل اومده باشه و نیوشا باغبانش باشه . اونم توی اون هوا.
حتما موفق میشی . برات دعا می کنم

بانوی شیراز گفت...

عزیزم مگه کاری هست که تو نتونی از پسش بر بیای؟؟؟؟ مطمئنم که بهترین نمره را میگیری. واقعا تحسینت میکنم که اینقدر فعالی و با برنامه پیش میری

مانا گفت...

برات بهترین نمره ممکنو آرزو می کنم..من یکی که خیلی بهت ایمان دارم و مطمئنم که خودت به خودت بیشتر ایمان داری و اینا رو واسه ما می نویسی که خودتو واسمون لوس کنی و بیشتر بری تو دلمون!!!!

اعظم گفت...

سلام گلم منتظر نتیجه امتحانیم عزیزم

نیوشا گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

همسفران کانادا