نوشــــــــــــته های پیــــــشین مــــــــــــــرا می توانید اینـــــــــــــــــــــــــــــــــــــجا بــــــــــــخوانید

۱۳۸۹ بهمن ۲, شنبه

برف نو سلام

p
برف نو، سلام سلام؛ خوش نشسته ای بربام
شادی آوردی،ای امید سپید ، همه  آلودگی ست این ایام !
این پیام زیبای شاملوی همیشه جاوید در دلها،دیروز ما رو کشاند به کوه های سفید پوش اطراف تهران . برف سفید شادی آورد؛اما حیف که سطح برفهای نیم متری کوه ها هم سیاه بود . غمناک بود و متاثر کننده ولی ما که زندگی را به قصد شادی تعطیل کرده بودیم رفتیم که غم را بسپاریم به سرسره بازی روی برفها .آی سرسره بازی کردند بچه ها و پدرشان.من هم کم نذاشتم و از این لحظات استفاده کردم و شادی بچه ها  رو حرووم نکردم.با هاشون هم پا شدم و سرسره بازی کردم و خودمو سپردم به دست سراشیبی تقدیر و از نوک قله چه،رها به سوی مسیری که برفها برامون تعیین می کردند شدیم.بعد از امتحان بچه ها خیلی بهشان چسبید.شما هم استفاده کنین از فرصتهایی که گاهی پیش میاد.کرخت نشینین کنج خونه و غم بخورین.زمین خوردن رو برفها بهتر از غم خوردن توی رفاه منزله .بزنین بیرون.اگه هم بهتان خوش نگذره خاطره خوش که می سازین.
چه جاهای بکری برای تویوپ سواری پیدا کردیم.خیلی خوب بود.
جای همه برف دیده و ندیده ها خالی.به ما که خییییییییلی خیلی خوش گذشت.
     
        دوستانی که دارن ماجرای پایان نامه ام رو دنبال می کنن بدونن که ولش کردم به امید خدا.هرچی حرص و جوش خوردم فقط به خودم صدمه زدم.آدمهای بی خیال هم زندگیشون خوب پیش میره.چرا من با عذاب جلو برم.
       تو ریلکسیشن دارم سیر می کنم.یعنی هر چه پیش آید خوش آید.اون از جاب آفر لعنتی که زندگی همه مونو پا در هوا گذاشته این هم از علایق شخصی مون که هرچه براشون حساسیت نشون میدیم فقط باعث سوءاستفاده آدمهای سود جو می شه و بس.هر چه بیشتر می ری تو نخش طرفهای موظف بیشتر به کارشون بها میدن و می خوان بچاپنت.
ایشاءلله یه روزی از این فرصت طلبها فرار می کنم .کجا؟حتی یه فقس!یه قفس بزرگتر!
قراره وکیلم بیاد ایران .ببینم چه گلی می خواد به سرمون بزنه. فعلا"نشستم به انتظار بدون هیچ دلمشغولی ای.
                              توفیق همگی آرزوی همیشگی

۶ نظر:

افشین معشوری گفت...

سلام
.
خوش به حالتون

پریا گفت...

سلام به نیوشاخانوم جان عزیز از اینکه در این فرصت زمستونی کمال استفاده رو می برین خوشحالم ما که اینجا برف نداریم شما صفا کنید به جای ما !
درگیرشدن ذهنی اصولا کار خوبی نیست از اینکه خودتون رو درگیر این پایان نامه و جاب آفر نمی کنید باز خوشحالم و امید دارم که با تمرکز بیشتر و انرژی بیشتر بعد از این ریلکسشن ، حتما موفق می شید . کمکی هم از دستم بر بیاد دریغ نمی کنم .
با تشکر فراوان از نوشته های ریبا و مفیدتون .
سلامت باشید و شاد مان .

کویین گفت...

بهترین تصمیم رو گرفتیم،ادامه بدین... موفق باشین

مریم گفت...

نیوشای عزیز
من لینکتون کردم. براتون آرزوی موفقیت دارم.

گیله مرد گفت...

به به! به به!
چه سرما و چه برفی و هوایی/نماند ابری نباریده خدایی
خوش باشید

نیوشا گفت...

ممنون از آقای معشوری و گیله مرد مهربان.
پریای عزیزم ،کویین مهربانم ،مریم نازنینم متشکرم یه دنیا.

همسفران کانادا