نوشــــــــــــته های پیــــــشین مــــــــــــــرا می توانید اینـــــــــــــــــــــــــــــــــــــجا بــــــــــــخوانید

۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

دور کاری یا زور کاری؟؟!

دور کاری !
می گن که می خوان ما رو دور کار کنن.
منظوراینه که بریم بشینیم خونه اونوقت حقوقمونو بگیریم.
به قول فیلم ارتفاع پست "مگه خرند"؟ببخشید بلا نسبت و دور از جون شما !؟

نمی دونیم والله .اینطوری گفتند .گفتند باید 50% کارکنان برن خونه هاشون از دور کار شونو انجام بدن .وسطای وقت اداری امروز گفتند تا آخر وقت اداری باید تصمیم مونو بگیریم.
می شه آخه !؟
این جا نشستیم حی و حاضر  نمی تونیم از حق مون دفاع کنیم .حالا بریم خونه بشینیم منتظر .که چی !؟
مملکت سیستماتیکه دیگه .
کی میره این همه راهو!؟
من که اگه به دستور مقتضی دور کار بشم توفیق اجباری نصیبم شده .می رم می شینم توی عزلت تنهایی و کتابخانه های مرتبط خر می زنم حسابی تا پایان نامه به منصه ظهور برسه.
بدک هم نیستا  !شما چی می گین !؟گل های نازنین.
دستور تون مطاع

۱۱ نظر:

پریا گفت...

ای خدا اینها کی اند دیگه یهو بگن از این شهر و کشور برین !! اینجوری می کنند مغزهامون فرار می کنند دیگه ! به قول خودتون حالا که ملت سرکارند این وضعشون هست چی برسه که سرکار نباشند !! خدا به خیر کنه !
اما شما کوتاه نیا عزیزم ، موفق باشی و سلامت .

بانوی شیراز گفت...

به نظر من که عالیه . ولی متاسفانه به همچین پیشنهادی نشده. فکر کن با لباس راحت بشینی پشت کامپیوترت تو خونه. قهوت را بخوری. چرخت را بزنی . کار هم بکنی. خدا کنه برای ما هم اجباری بشه.

نیوشا گفت...

پریا جون معمولا"به پیشنهادات گردن می زارم و هیچوقت مدیرانم با من مشکلی نداشتند.از آدمهایی هستم که بالا دستها خیلی راحت میدونن هر تصمیمی بگیرند من مقاومت نمی کنم.آخه معمولا"هم فکر می کنم این تجربه ای برای خودش.زیاد بدم نمی آد هر چند راه نرفته ای یه .
بانوی گل شیرازیم خیلی وقت بود دلم برات تنگ شده بود.درسته که اینقدر خوشبینانه به قضیه نگاه می کنی اما هیچ امکانی(کامپیوتر،تلفن،پرینتر ولوازم دیگر اداری و...) نمی دن که ازشون استفاده کنی .درآینده هم ممکنه خیلی از حقوقمونو به دلایلی که خودشون کشف می کنن قطع کنن.جوری که بگیم عطایت را به لقایت بخشیدیم.من که بدم نمی آد آزاد بشم.میدونی که جیگر جان .

پریا گفت...

سلام نیوشا جان ممنون از نظرتون . امیدوارم هر طور که دوست دارین براتون پیش بیاد .

گیله مرد گفت...

درود گوله خاخور:
.
اصلن بی خی خی، ته نام بیه خونه بنیش امه ور، چی بونه گه؟
هیچی، با هم اواز دیلی دیلی خوبنیم....

اعظم گفت...

سلام نيوشا جان
ميگم ما ها كجا ميخواهيم بريم. كار به همراه آزاديييييييييييييييييييييي به اضافه پس انداز ماهي 400000تومان جهت پس انداز و خريد و.......
ميگم جلسه بعد بيايد در تصميممون تجديد نظر كنيم. موافقيد؟؟؟

نیوشا گفت...

اعظم جون موافقم.حتما"باید تجدید نظر کنیم.

نیوشا گفت...

نمی دونین چه شانسی آوردم!.اسامی برای دورکاری رد شد و من مریض شدم دو روز تمام در تب سوختم خانه نشین شدم .رییس گفت فکر کردم رفتی پیشواز دور کاری .ولی بعد دیدم این مریضی به نفعم بود چون اسامی رو که اعلام کردند جنگ داخلی تو اداره در گرفت.متفقین و متحدین همه ریختن به هم .خدا رو شکر که من نبودم که اصلا"اعصاب دعوا رو ندارم.

هستی گفت...

نیوشا جان اتفاقا این قانونشون خیلی خوبه ها، خیلی حال میده، من خودم یه یک ماهی امتحانش کردم نمی دونی چه حالی داره وقتت دست خودت باشه هر وقت خواستی کارت رو انجام بدی و به موقع هم به همه کارها و کلاسهات برسی، حیف که مجبور شدم دوباره برگردم اداره

پریا گفت...

خدا بد نده نیوشا جان امیدوارم هر چه زودتر حالتون خوب باشه و در آرامش و سلامت ببینیمتون . شاد باشی .

نیوشا گفت...

ممنون هستی جون.
متشکرم پریا جون .تازه از آنفولانزا به سرما خوردگی رسیدم.

همسفران کانادا