نوشــــــــــــته های پیــــــشین مــــــــــــــرا می توانید اینـــــــــــــــــــــــــــــــــــــجا بــــــــــــخوانید

۱۳۸۹ دی ۳, جمعه

دورکاری :این رشته سر دراز دارد.

باز هم از دور کاری باید بگم.
خب راست می گم دیگه من عمری رو تو این ادارات دولتی گذاشتم .به جایی رسیدم که اگه گفتند ماست سیاهه !گفتم راست می گین.باورتون نمیشه !؟باور کنین. پس نچشیدین مزه این ماست رو. باید بگم من اون آدم همیشگی بشاش اداره نیستم .اون موقع ها وقتی از در اطاق (که خودش یه سالن بزرگه)وارد می شدم ،بلند می گفتم :سلام و نیشم تا بنا گوش باز می شد برای همه ی همکارا.چون اونجا بهترین زمان عمرم رو داشتم می ذاشتم.
مثلا"می خواستم خوشرو باشم.اول صبحی با با ابرو های تو چشم فرو رفته نرم اداره.ولی حالا حتی جرئت بلند سلام کردن رو ندارم.راستش دیگه تو اداره از سایه ام هم می ترسم.چیزی نشده ولی چیزهای زیادی دیدم با چشم بصیرتم. اینه که ممتنع ام برای دور کاری یا بهتر بگم هرچه پیش آید خوش آید.
تو مریضیم یه فرصتی دست داد که برم اداره، کلی از بچه های با سابقه سرزنش شنیدم که چرا موافقت کردم که چی ؟ال می شه و بل می شه!
این هم عکس رییسه که منو داره از دور کنترل می کنه . بدم نیستا می رم یه جای خوش آب و هوا و اونجا یه گلخونه می زنم.!
یه چی می گما!؟داراییم کجا بود برای تاسیس گلخونه .تازه گلخونه تو یه جای دور از تمدنه .بچه هامو چکار کنم ؟اونا کجا درس بخونند و به کلاسهای علمی فرهنگی مهد تمدن تهران عزیز برند .
 از عزیزی این تهران قلب درد و این همه درد گرفتم . می شه دست مهربون همسر رو گرفت و از این عزت غریب گریخت .بچه ها رو چه کنم!؟

۱۳ نظر:

گیله مرد گفت...

بابا دورکار /پرکار/گل کار/بی خیال اداره/راستی سلام/خداحافظ

پریا گفت...

عزیزدلم نیوشا جان نمی تونم بگم درکت می کنم چون واقعا جای شما نیستم . اما ازت می خوام امیدت رو از دست ندی و از همه مهتر روحیه تون رو و مطمئن باشید برای همه چی چاره ای هست . شاد باش و سلامت . حالا یه لبخند بزن !

بانوي شيراز گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
AZAM گفت...

SALAM KHOBE MAN
MIGAM HESABI IN DOOR KARI ZEHNET RO MASHGHOL KARDEH.

نیوشا گفت...

سلام
دوستان گلم من اصلا"نگران دور کاری نیستم.بلکه حساب کردم حداقل 6 ماه ابلاغ می زنند و من تو این مدت وقت کافی دارم که پایان نامه ام رو به نحو احسن انجام و ارائه بدم بالاخره اجراش کردم هنوز یه عالمه کاردارم از جمله کارهای آماری ،تایپ و.. خودم انجامش میدم دیگه نمی دم بیرون کلی خراب کاری کنند لااقل اگه مشل هم داشت خودم انجامش دادم
ممنون که به من فکر می کنین.

اعظم گفت...

خدا قوت نیوشاجان
امیدوارم هر چی که خیر سر راهت قرار بگیره.

فكرآزاد گفت...

بعضي اوقات اين سعادت است كه اجبارا بعضي ها را نبينيد...

ساناز گفت...

نيوشا جان فرصتي خوبيه كه بتوني رو پايان نامه ات كار كني.موفق باشي

نسیم گفت...

سلام نیوشا جان وبلاگت واقعا خواستنی است خسته نباشید

azam گفت...

salam
man emrooz shakiam. chera file numbere dovoome ma nemiaaaaaaaaad. omidvaram to halet khob bashe.va dor kari aziyatet nakarde bashe.doostet daram.

azam گفت...

salam golam
doroste ba ham harf mizanim . ama man motade weblogetam golam. doostet daram

نیوشا گفت...

سلام به همگی
ممنون که به من سر زدین و کلی دلجویی و امیدواری دادین.
آقای فکر آزاده شما راست میگین دقیقا".
اما جالبه که بدونین اون همه بزن و بگیر و ببند برای دورکاری آدمها هنوز اجرا نشده.میدونستم که اجرا نمی شه چرا که در این مورد خیلی به نفعم می شد و تا حالا چنین سعادتهای اجباری تو کارنامه ام ثبت نشده که تو این فرصت دومی باشه.
این طوری که معلومه فکر کنم تا من از پایان نامه دفاع نکنم از این خبرها نباشه لااقل برای من که اینطوره.

نیوشا گفت...

نسیم گلم ،ساناز جونم ممنونم.
اعظم جون دل به دل راه داره آبجی جوجو.

همسفران کانادا